S kamarádkama část 1

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvezdičky4 hvězdičky5 hvězdiček

Jmenuji se Ondra je mi 20 a jednou o letních prázdninách jsem nevěděl co mám dělat tak jsem se rozhodl že pojedu někam s několika nejbližšíma kamarádama.  Moc lidí se mi neozvalo nakonec mi to všichni odřekli tak mě napadlo, že pozvu nějaký holky. Jako první mě napadla Martinu s Markétou který jsem obě dobře znal ze školy (Martina je dokonce spolužačka) a obě se mi líbili protože to jsou ty holky který se líběj snad každému (Martině je 19 je to blondýnka ale je chytrá a rozumná ne taková jako se o nich říká a Markétě 18 je to černovláska). Zavolal jsem jim a oznámil jim svůj plán, ale holky nejprve nechtěli prej nepojedou sami se mnou ale nakonec řekli že prej jo, ale ptaly se mě kam že to pojedeme, ale to jsem jim neřekl, řekl jsem, že to je překvapení.
Vybral jsem jedno pěkné místečko Máchovo jezero které dobře znám a kde jsou písčité pláže a chatičky až u vody krásná letní idylka. Vše jsem pečlivě naplánoval, zařídil a předem zamluvil pouze jednu chatku pro tři, neboť jsem chtěl holky blízko sebe. Když nadešel čas odjezdu zavolal jsem ještě holkám, že je vše zařízeno, ať přijedou druhý den do blízkého městečka, odkud pojedeme autobusem do Prahy. Markéta ale řekla, že nastoupí přímo na autobus ve své vesnici, ale Martina řekla, že tam musí stejně jako já. Sbalil jsem si věci do velkého batohu a vše na cestu bylo připraveno už se jen těšit na holky. Druhý den jsem tedy vstával časně ráno nasnídal se a vyrazil na autobus do městečka. Po příjezdu tam už na mě čekala Martina, se kterou jsem se přivítal objetím a pusou na tvář. Chvíli poté přijel autobus směr Praha a já jsem pomohl Martině s batohem dovnitř. Sedly jsme si dopředu vedle sebe, abychom nepřehlédly Markétu, která měla nasednout až o pár zastávek dále. Na zastávce kde stála Markéta jsem vystoupil, také jí pomohl a poté jsme se již všichni tři přesunuly až dozadu i s batohama. Holky si sedly vedle mě a hned už vyzvídaly abych jim řekl kam jedeme neboť jsem jim pouze řekl, že pojedeme do Prahy a až tam se to dozví, jelikož autobus na místě našeho výletu konči tak to těžko utajím. Jen sem jim řekl že se jim to určitě bude líbit. Zbytek cesty jsme strávily tím že jsme si sdělovaly kdo si vzal sebou jakou hudbu (samozřejmě myšleno v telefonu ne CD) aby bylo co poslouchat. Přijely jsme do Prahy, kde nás čekala cesta metrem až na druhou stranu města. Na autobusáku na druhé straně Prahy jsem úspěšně hned našel místo odkud pojedeme a lístky zaplatil za všechny a dokonce se mi i podařilo ututlat kam že to jedeme. Odtáhl jsem holky až dozadu aby náhodou neviděly kam že to jedeme.
Sedli jsme si až dozadu a jelikož batohy jsme měly v zavazadlovém prostrou a u sebe jen malý batoh kde jsme měly jen to nejdůležitější tak jsme měly dostatek prostoru. Na zadních sedadlech krom nás nikdo nebyl jinak bylo plno. Holky si sedly každá z jedné strany a já pustil hudbu tak abychom to slyšely jen mi tři. Po hodině a půl autobus přijel na místo a holky se dozvěděly kam, že jsme to přijely. Ani jedna to tu vůbec neznali což bylo plus pro mě byly na mě zcela závislý což mi samozřejmě nevadilo. Zatím jen věděli že jsme v nějakých Doksech a po pár minutách jsme se dostaly na náměstí kde na turistických tabulích konečně zjistily že se zde nachází jezero s plážemi a různými atrakcemi (mimo jiné i parníky). Martina si pak konečně vzpomněla že už o tom slyšela že je to tu prej moc pěkný aspoň co slyšela. Usmál jsem se na ní a řekl jí že to je pravda. Poté jsme se vydaly na cestu k jezeru, kde jsou chatky a mezi nimi i jedna z nich kde budeme mít pro příštích pár dní domov.
Když jsme po krátké době došly společně poprvé k jezeru holkám se oběma moc líbilo mě samozřejmě také, ale já tu nebyl prvně. Vydal jsem se ke správě chatek, kde jsem se předem domlouval a zamluvil jednu velkou chatu pro tři. Přišel jsem na správu kde mě přivítala jedna pěkná slečna v plavkách, na kterou byl krásný pohled a se kterou jsem zřejmě mluvil i po telefonu. Po zaplacení zálohy mi předala klíče a já se vrátil k Martině a Markétě. Řekl jsem jim že máme jen jednu chatku ale velkou s dostatkem prostoru. Holky nejprve že budeme mít 2 chatky aby prý měli soukromí, ale já jim řekl že dvě by bylo zbytečně drahý a že navíc tu těžko bude chatka pro jednoho. To bylo přesně to co jsem chtěl – mít je u sebe blízko. Našel jsem chatku odemkl jsem jen jsme si tam dali věci a zase vyšly ven. Zašli jsme si na svačinu a poté zamířili zpátky od chatky. Po příchodu jsme si vybalili potřebné věci a zbytek zatím nechaly v batohách. Vyndaly jsme si plavky, pití a s půjčenou dekou jsme se odebrali na pláž, kde jsme se každej převlíkl v kabince do plavek. Za chvilku jsme vyšli ven a já se na holky nemohl vynadívat obě byly moc pěkný a určitě měly pěkný prsíčka aspoň jsme tak usoudil když jsem je uviděl v plavkách. A také měly pěkný zadečky který zakrývaly jen malé plavečky.
Rozložily jsme deku a holky si lehly na deku a vzájemně se na zádech a ramenou mazali krémem na opalování. Poté si začali vzájemně mazat i nohy a břicha. Nakonec i na část prsou kterou plavky nezakrývaly To už jsem se radši otočil jelikož mě to docela vzrušovalo, ale nedal jsem to na sobě znát. Po nějaké chvilce se mě Martina zeptala, jestli prej nepůjdeme do vody Markéta prohlásila že zatím nejde že přijde později tak jsem tedy šel jen s Martinou. Plavali jsme jen tak pomaloučku a při tom si povídali. Pak mě ale Martina vzala za ruku a táhla mě ke břehu kde nikdo nebyl. Když jsme byly dost blízko břehu tak abychom si mohli stoupnout tak se ke mně z nenadání přitiskla celým tělem, objala mě a já ucítit její prsíčka na své hrudi. Začal se mi z toho zvedat a ještě více mě vzrušilo, když se ke mně přisála rty a začali jsme se líbat. Toto jsem vůbec nečekal, protože doposavad jsme spolu absolutně nic neměli. Také jsem jí objal a ještě více se na mě tiskla. Tlak jejích prsíček na břichu byl nyní ještě větší tak jsem jí začal hladit a po chvilce Martina vzala sama mojí ruku a přesunula jí na tkaničku jejích plavek, kterou jsem začal pomalu rozvazovat a poté z ní plavky pomaloučku stáhnul. Odhalil jsem tak její krásny prsíčka a mím očím se tak naskytl poprvé pohled na Martiny prsa. Opět jsme se začali líbat a já při tom začal hladit její prsíčka a po chvilce mnout její bradavky, který už začaly krásně tuhnout. Nachvilku jsem to přerušil ale jen pro to abych Martinu vzal do náruče a odnesl jí na břeh. Tam jsem jí položil na vyhřátý písek a začal znovu mnout její prsíčka. Boule na mích plavkách se už nedala přehlídnout tak mi Martina začala mnout moje péro zatím jen přes plavky. Po chvilce jsem zamířil jednou rukou mezi jej nožky sama je doširoka roztáhla a já neváhal ani chviličku a začal hladit její kundičku přes plavky, ale po pár dotecích jsem viděl, že je hodně vzrušená neboť se celá rozklepala. Ještě jsem jí chvíli hladil přes plavky, ale pak jsem usoudil že jí už nebudu déle trápit, protože už začala silně oddechovat tak jsem jí stáhnul i spodní díl plaveček a mím očím se tak poprvé naskytl pohled na její krásnou hlaďounkou kundičku která se už celá leskla od její šťávy. Neváhal jsem ani chviličku a sundal jsem si plavky a ukázal na světlo svého již dokonale ztopořeného klacka. Poté jsem jednou rukou mnul střídavě obě prsíčka a druhou sem pomalu mířil na její mokrou kundičku. Rozevřel jsem její kundičku a začal jí hladit. Našel jsem její velmi citlivý místečko což byl samozřejmě klitoris. Martina mi řekla, ať jí ochutnám tak jsem zamířil hlavu mezi její nožky a začal slízávat její šťávičku která se jí linula z kundičky. Při tom jsme ji ještě pořád mnul její prsíčka. Po nějaké chvilce Martina začala krásně vzdychat a poprosila mě, abych do ní zajel s tím svým tvrdým pérem. Vzal jsem si ho do ruky a nasměroval na kundičku, ale nezasunul jsem ho dovnitř hned jen jsem tak přejížděl po kundičce, zvláště pak po klitorisu, kterého když jsem se dotknul tak se celá rozklepala. Takto jsem jí trápil tak dlouho, dokud nezačala prosit, abych ho do ní konečně zasunul. Poslechl jsem jí a začal jsem péro pomalu zasouvat do její kundičky, šlo to lehounce jelikož byla pořád hodně vlhká.

Začal jsem pomalu pomaloučku přirážet, když v tom jsem pocítil jak se její kundička stahuje a Martina začala hlasitě vzdychat. Provedl jsem pár pohybů a Martina dosáhla svého prvního orgasmu se mnou. Když jí orgasmus odezněl, začal jsem znovu tentokrát rychleji přirážet a její prsíčka se v rytmu přírazů houpala nahoru a dolu. Začal jsem je znovu hladit, na chvilku jsem přestal, jen abych mohl jazýčkem pošimrat její bradavky, ale pak jsem začal znovu přirážet tentokrát znovu pomaloučku. Začali jsme se líbat a přitom všemožně hladit. Po pár minutách jsem cítil, že to již dlouho nevydržím tak jsem na to upozornil, ale Martina mi řekla že se jí můžu vystříkat do kundičky, že si prej pak vezme prášek. Začal jsem ji opět mnout bradavky a to bylo ale na Martinu moc a dosáhla znovu na vrchol a její kundička se začala stahovat a doslova se obemkla okolo mého ptáka. To bylo zase moc na mě a já začal chrlit mohutný proud semene a naplňovat její kundičku. Vytáhl jsem ho a z její dírky a poté začalo vytékat ven moje sperma. Políbil jsem jí a ona mi řekla že to bylo nádherný já jí to taktéž potvrdil. Ještě mi řekla, že jsem jí krásně vystříkal kundičku, že to už dlouho nezažila tento krásný pocit. Pak jsem jí vzal za ruku a šlí jsme se opláchnout. Hned potom jsme na sebe hodili plavky a odplavali jsme zpět k Markétě, která se zrovna vracela z vody. Dělali jsme jakoby nic a lehli jsme si zpět na deku, abychom se osušily z vody. Markéta se nás ptala kde prej jsme byly že nás čekala ve vodě mi jsme jí řekli že jsme plavali na druhou stranu jezera. Markéta tedy řekla že později půjdeme všichni spolu.
Po nějaké době jsme tedy šli všichni společně do vody, kde jsme všichni společně různě dováděli cákali jsme po sobě a různě se provokovali. Po přibližně 20 minutách jsme se rozhodli, že si zajdeme na oběd vylezli jsme z vody osušili jsme se a převlíkli jsme se v kabinkách, odnesli deku a věci do chatky a vydali se na oběd do blízké restaurace. Při obědě si holky sedli každá z jedný strany a mě bylo pěkně. K obědu jsme si dali každej jen bramborovou kaši s párkem prostě lehké jídlo abychom mohli hned brzo po obědě zpět k vodě.