O mě a o ní 4

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvezdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (Nehodnoceno)

Měli jsme asi měsíc před svadbou. Už jsme byli unavení ze všech těch příprav, tak jsme se dohodli, že si uděláme erotický výlet. Občas jsme se někam vypravili, dohodli trasu, hospody a vyrazili. Zvláštnost spočívala v tom, že Jana si dosyta užívala všech radostí života a já jí sledoval a kochal se tím. Druhý den jsme pak většinou nevylezli z postele a celý ho prošukali. V té době už jsme používali i tajné signály. Když Jana někoho sbalila a šla si zašukat, promnula si jemně nos a když se vracela pohladila si ucho a jeden prst znamenal s jedním, dva se dvěma a tak dál. A když si s těmi prsty jemně na ucho poklepala, tak to do ní nastříkali. Tedy je fakt, že tři prsty za těch dvacetpět let co jsme spolu, byly jen jednou a dva taky nebyli moc často. Většinou se na zábavě nebo na rokáči vytratila jen s jedním a vracela se zrůžovělá a naplněná, jak mě hned svým prstíkem sdělovala a mě hučelo neskutečně v klacku a těšil jsem se, až půjdeme domů a já to do ní v nejbližším stínu vrazím. Stávalo se, že jsem byl tak vzrušený, že sotva mi ho vytáhla z kalhot, tak jsem stříkal. Byly to krásné časy.

Tehdy jsme jeli do Plzně. Jana na zastávce potkala nějakého spolužáka a bavili se spolu o základce a pěkně se chechtali. Sedl jsem si až dozadu a oni seděli dvě sedačky přede mnou. Nevím jak to udělala, ale už po dvaceti kilometrech mu ho vytáhla a začala honit. Pak se mu sklonila do klína a bylo to jasné. Dost vykuleně se rozhlédl kolem. Když se na mě podíval, usmál jsem se a zvedl palec, to ho uklidnilo a už si to vychutnával. Udělal se poměrně brzy a celých zbylých 50 kilometrů měl ruce buďto na jejích kozách, nebo pod minisukní. Jak mě pak Jana vyprávěla, udělal jí třemi prsty. Chtěla ho vykouřit ještě jednou, ale už nechtěl. Jel za svou holkou a bál se, že by večer nemohl. Rozloučili se spolu pořádným francouzákem u synagogy a protože nádraží tehdy bylo tři minuty od divadla, za okamžik dával francouzáka pěkné prdelce na zastávce. Musel si připadat, že mu patří svět a já se královsky bavil.

Dal jsem před záchody Janě čisté kalhotky a ona mě za chvíli přinesla ty své provlhlé jako první trofej. Chvíli jsme si povídali o té cestě autobusem a ona se pak vydala směrem k divadlu a na náměstí. Měla krásné nohy v minisukni a já je z povzdálí obdivoval. Docela dobře se pamatuji na to, jak jsem chtěl změnit program naší cesty a někde v průjezdu jí to udělat na stojáka, ale ona si v parčíku pod divadlem začala povídat s nějakým brýlatým klukem.

Loudavě jsem kolem nich přešel a slyšel jsem jí jak říká, že se za týden vdává, a že si vyjela na poslední svobodný výlet. Došel jsem až na náměstí, sedl si na lavičku a koukal na kostel. Za chvíli se oběvili. Posadila ho na lavičku, skoro naproti mně, abych dobře viděl. Měla nohu přes nohu a tak rajcovní stehna, že jsem málem slintal. Bavili se spolu o škole, protože ten kluk tam studoval pajdu, a o blbostech. Koukal jsem na katedrálu a jen tak periferně viděl, že si začli dávat hubana. Podíval jsem se na ní a ona si při tom líbání pohladila nos, bylo to jasné.

Pozval jí na věž a když šli kolem mě, tak říkala: Ale na každém patře chci pusu. Měl ruku kolem jejího pasu a pomalu přešli náměstí a zmizeli ve věži. Śel jsem si do bufetu pro párek na tácku s rohlíkem a pomalu svačil. Trvalo jim to dost dlouho než se oběvili na ochozu a pěkně tam blbli. Honili se, líbali se a pak najednou zmizeli.

Oběvili se asi za dvacet minut dole, a když došli k lavičkám, Jana si jemně klepla na ucho- měla v sobě semeno. Rozloučili se dlouhým hubanem a když zmizel její nový šukálista z dohledu, sedla si ke mně. Tomu neuvěříš kde mě ojel, řekla, protáhli jsme se kolem pokladny na kůr kostela a tam mě ohnul. Ale nic moc, třikrát zapumpoval a byla jsem plná. Dej mi nové kalhotky, než se vrátí. Śel si pro peníze, aby mě mohl pozvat na oběd a pak půjdeme někam k němu.

Zapadla na záchodky, které tehdy na náměstí stály a za chvíli jsem ukrýval druhou trofej. Sedla si zpátky na svoji lavičku a já zamířil na Parkán, obědnat si oběd. Měl jsem snězenou půlku vepřové a jeden kousek vypitý, když se oběvili. Sedli si k oknu a tulili se spolu a pusinkovali se, ale viděl jsem, že ten kluk se už tolik nesměje, že se právě zamiloval.

Zvedli se když jsem dopijel třetí kousek a říkal jsem si, že tak dobrý pivo jsem ještě nepil. Už jsem za nimi nešel, měli jsme s Janou sraz u posledního autobusu v devět večer.

Toulal jsem se po Plzni a přemýšlel, co asi dělají. V půl deváté jsem si sedl do autobusu a čekal, kdy Jana příjde. Oběvili se spolu pět minut před odjezdem, dali si snad dvouminutovýho francouzáka a pak Jana nastoupila. Loučili se spolu s rukama přitisknutýma na skle.

Ten byl tak zamilovanej chudáček, řekla, když si ke mně za jízdy sedla. Bude mít krásný vzpomínky. Dvakrát to do mě odpoledne nastříkal a celou tu dobu mě měl nahatou a roztaženou. Myslím že takovou holku ještě nepotkal. Rozepnula mě poklopec a sáhla do trenýrek. Už jsem si, podle toho, jak jste vypadali oba zamilovaně, říkal, jestli vůbec dorazíš, řekl jsem jí. Neblázni, to bych musela být věrná a to po tom co tě znám už nedokážu, řekla a dala mě parádního francouzáka. No a já ten den konečně, konečně stříkal.

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvezdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (Nehodnoceno)