Nevěra na šichtě

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvezdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (Nehodnoceno)

Ten den byl sám o sobě na houby od samého brzkého rána, ale na jeho konci mělo přijít něco krásného, což jsem ovšem ráno vůbec nemohl tušit. Nevěra s neznámou sexy ženou.

Ten den byl mým společníkem zbrusu nově natřený Pershing 163.258 a k němu byly dva vozy Bdmtee. Souprava to byla spolehlivá, taky jsem první kolo odjel bez zpoždění, až jsem si říkal, že ten den přeci jen bude lepší. No, bohužel nebyl. Před odjezdem v 10 hodin na Os 5625 se to začalo sypat. Nejdřív Rychlík 930 od Trutnova zpoždění +10, a k němu se svorně připojil Os 6236, jež měl na svém příjezdu +13 minut zpoždění, a čekali jsme na něj my, a rovněž i R 923, jež stál u téhož nástupiště, ale na vedlejší koleji a já tak mohl debatit s kolegou ze stroje 750.702. Jakmile dojely obě zpožděné soupravy a cestující přestoupili, dostali jsme pokyn, abychom se všichni čekající mohli rozprchnout. Samozřejmě, díky mému zpoždění se musel pozdržet i sjezd v Týništi, konkrétně vlaky 5202, a 5147. Po mém příjezdu do Chocně, kdy jsem měl točit na Sp 1864 jsem objel soupravu, připojil se na druhém konci, zkontroloval brzdy, a zamkl Peršánka s tím, že jdu na oběd. V kantýně jsem si dal svoji obvyklou porci, a v momentě kdy jsem se pustil do jídla jsem ji uviděl. Přibližně 35 letá mamina přišla do téže kantýny a já si pekelně moc přál, aby se posadila k mému stolu. To se taky po chvilce stalo a já, po týdenním půstu, na sobě začal cítit začínající vzrušení. Katka byla moc pěkná, krásná prsa, postava symetrická jako Rychlíková lokomotiva, prostě pastva pro bohy.

Dali jsme se do řeči, povídalo se nám krásně, až se přiblížil čas mého odjezdu. Ona se zeptala, jestli bychom se nemohli ještě vidět, což jsem odsouhlasil kladně. Domluvili jsme se tedy, že se sejdeme v Hradci, při mém vlaku 5205, což se taky přibližně v 15:25 stalo. A protože jsem musel čekat na Rychlík 1266 ve směru Liberec, jenž byl o 10 minut opožděn, tak jsem si s ní povídal. Tak nějak vyplynulo najevo, že mám zelenou, a mohu zkusit své štěstí. Napadlo mě, že bychom mohli strávit společně večer, až skončím oběh vlakem 5206. Polední půlkolo byla katastrofa. Z Týniště odjezd +15, no, celkový dojezd do Chlumce nad Cidlinou byl +45 minut, a to z důvodu mimořádného křižování ve stanicích Dobřenice, a Nové Město nad Cidlinou. Po odevzdání papírů, odstavení a zamčení mašiny i soupravy, jsem se šel osprchovat a dát do pucu. To jsem následně udělal a pak už mě Káťa vyzvedla na nádraží a jeli jsme do Hradce na večeři. Bylo nám moc fajn, smáli jsme se, vtipkovali a čas nám příjemně utíkal. Oči mi klouzaly k jejímu výstřihu, který měl opravdu co nabídnout. Bylo chvilku před půlnocí, když se mě zeptala, jestli bych nechtěl přespat u ní, že to mám od ní blíž do práce. Já souhlasil, protože jsem druhý den měl pekelnej ranní nástup. Přijeli jsme k ní domů a v tu chvíli, jako bych ztratil mozek někde ve vlaku. Káťa si sundala bundu a pod tím měla jen šaty na ramínka, což ve mě samozřejmě ihned vzbudilo touhu a vášeň.

Tak rychle jsem ze sebe snad nikdy oblečení nesundal, jak moc jsem ji chtěl mít v posteli. Samozřejmě jsem si s ní chtěl hrát Něžně jsme se líbali, já si ji pomaličku začal svlíkat, hladit, vzrušovat … Dostal jsem nápad. Vstal, našel a prošmejdil její ledničku. Vytáhl jsem šlehačku, jahody a začal je pokládat na její tělo. Cítil jsem, jak její vzrušení stoupá, čehož jsem dokázal řádně využít. Dráždil jsem jí až skoro k vrcholu, pak přestal a takhle to opakoval asi třikrát. Už mě prosila, abych jí konečně dopřál orgasmus. Přemístil jsem se tedy mezi její nohy a začal jí uspokojovat jazykem a prsty. Laskal jsem jí poštěváček, sál jí ho a cítil jsem, jak začíná rychle dýchat, hlasitě sténat, až mi vybuchla do pusy. Pomalu jsem snižoval aktivitu a hladil jí, aby si to co nejdéle mohla vychutnat. Poděkovala mi, se slovy, že to potřebovala a moc jí to chybělo a když budu chtít, že si to můžeme zopakovat i se sexem… V tu chvíli mi začalo docházet, co jsem to udělal. Já  a nevěra?! Věděl jsem, že doma to nemohu říct, že nesmím pokračovat a dosud jsem její nabídky nevyužil …

Admin: Děkuji autorovi za vložení zajímavého příběhu. Dovolil jsem si upravit název tak, aby obsahoval některé z klíčových slov a současně nebyl změněn význam. V tomto případě sex. Erotické povídky se snažím optimalizovat (SEO) tak, aby byly roboty dobře indexovány a našly si více čtenářů. Pokud zásah do názvu vadí, napište a já název vrátím do původní podoby.

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvezdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (Nehodnoceno)