Nevěra na hradě

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvezdičky4 hvězdičky5 hvězdiček

Stalo se to vloni. Sice nejsem nejmladší, ale mám ráda muziku. S partou se vždycky v létě domluvíme a vyrazíme na nějaký ten festival. Mám ráda Hrady, je tam krásné prostředí a muzika. Co víc si na relax přát. Takže vloni jsme taky vyrazili. Tentokrát na Švihov. Jelo nás šest. Čtyři holky a dva kluci. Můj přítel za námi měl přijet v sobotu, pomáhal sestře se stěhováním. Ono se mu tam (na festík) popravdě příliš nechtělo. Má trochu jiné představy o odpočinku – hotel, dobré jídlo, vínečko. Já to mám taky ráda, ale jednou, dvakrát za rok oželím i pohodlí hotelového pokoje a jedu pod stan za muzikou. Jen muzikou, nevěra až do loňska nepřicházela v úvahu.

Tak abych pokročila. Nasedli jsme do vlaku směr Švihov. Nálada byla plná očekávání a muziky, takže super. Občas se k nám přihlásil někdo, koho už jsme znali z jiných let nebo festů. Poseděli, pokecali a šli dál. No a jedním z nich byl i velmi příjemný kluk. Jmenoval se Jindra. Tentokrát vyrazil jen s bráchou, protože ostatní z jeho bandy měli jiné povinnosti nebo se jim prostě nechtělo. Navrhli jsme mu, že jestli nechtějí být s bráchou sami, můžou se přidat k nám, aspoň bude větší sranda.

Šla jsem na záchod a na chodbičce se s Jindrou srazila. Prý se šel vyvětrat. Začali jsme si povídat a zjistili jsme, že máme hodně společného. Že se těšíme na stejné kapely. Prokecali jsme zbytek cesty. Pak už nás čekal trochu chaos při dopravě na hrad, lístky, místo na stan… A konečně jsme se usadili, dali si pivo a poslouchali hudbu. Prostě pohodička. A nálada se zlepšovala s každou další kapelou, nebudeme si lhát i s dalším půllitrem piva. Strašně rychle to uteklo a byl hrála poslední kapela pátečního večera. Já s Jindrou jsme se pohybovali stále poblíž sebe a přišlo nám to takové přirozené, jako bychom tam měli opravdu být spolu.

Dozpívali jsme, dotančili a šli se uložit do svých stanů. Ostatní se nám smáli, ale nikdo nic neřešil. My s Jindrou jsme si ještě sedli před stan a povídali si. Trvalo to dlouho a nakonec, abychom nerušili ostatní, jsme se šli projít při hvězdičkách. Vedli jsme se za ruce, abychom neupadli a hlavně se nám chtělo se dotýkat. A opravdu se nám to líbilo. Jak myslíte, že to pokračovalo? Poodešli jsme trochu stranou dění a začali se líbat a hladit. Jindra byl v tu dobu bez přítelkyně, takže si hlavu vůbec lámat nemusel a já, popravdě jsem na svého přítele pomyslela jen na chvilku a pak na něj hluboce zapomněla.

Kolem nás byl krásný hrad, občas se objevili nějací zbloudilí spolukempaři, ale jinak byl klid. Všechno bylo romantické a přirozené. Hladila jsem Jindru ve vlasech a p o zádech, on mě také a pomalu mi přejížděl po zadečku. Ani já jsem mu po chvíli nezůstala nic dlužná a pořádně jsem si ho za zadek přitlačila k sobě. Bylo poznat, že se mu to líbí jako mě. Hladil mě po prsou, dovolila jsem mu rozepnout košili. Pod ní jsem měla jen tenké tílko a i to bylo za chvíli nahoře. Jindra mě líbal prsa a krk a já jsem mu pomalu přes kalhoty hladila rozkrok. Cucal mi bradavky a já se třásla vzrušením, tady mě lehce hladil v rozkroku. Já jsem mu zajela do kalhot a našla jeho penis. Opatrně jsem ho narovnala a začala hladit a mačkat. Oba jsme byli vzrušeni na nejvyšší míru. Jindra se mi také dostal pod kalhotky, hladil mi poštěváček a jedním prstem opatrně kroužil v mojí mušličce. Moc dlouho to netrvalo a já jsem se otřásala v orgasmu. Jindra vyndal ruku a ptal se mě, jestli chci pokračovat. Trochu jsem se probrala a on řekl, že by mi to asi pak bylo líto. Vlastně asi bylo. Věděla jsem, že už tahle má nevěra v mojí hlavě způsobí dost zmatek. Řekl, že mu nevadí, že nedojde k opravdovému sexu, že i tak to bylo moc krásné.  Šli jsem si lehnout. Byla jsem strašně utahaná, ze všeho toho vzrušení a alkoholu a brzy jsem usnula.

Druhý den jsem si po probuzení musela promyslet, jak se mám tvářit. Nakonec jsem si říkala, že jsme všichni dospělí a prostě to nechám být. Jindra mi moc pomohl. Choval se ke mě jako včera a nikdo by nepoznal, že mezi námi bylo víc než hudba a tanec. Jen při jednom ploužáku si mě trochu víc přitáhl k sobě a svěřil se mi, že se musel dodělat sám na toaletě, ale že při tom na mě myslel. A jestli mi to nebude vadit, asi si to občas zopakuje Řekla jsem mu, že mě mrzí, že jsem ho takhle ošidila, ale že mi bude potěšením, když na mě při další akci bude myslet. Tahle má nevěra s jeho fantazií mi naopak připadala velice milá.

Sobota utekla stejně krásně a rychle jako pátek a v neděli nás čekal odjezd domů. Můj přítel samozřejmě nepřijel, ale mě to nevadilo. Nakonec jsem si to v hlavě nějak urovnala a odnesla si jen moc pěkný zážitek. S Jindrou si občas napíšeme, už má novou přítelkyni. Letos taky vyrážíme s partou na Švihov, tak se asi znovu uvidíme. Moc se těším – hudba, hrad a parta kamarádů. Fakt relax.