Cyklovíkend

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvezdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (Nehodnoceno)

Jeli jsme s přítelem na víkend na kolo. Vůbec se mi nechtělo, ne že by mě kolo nebavilo, ale tenhle víkend bych raději strávila v posteli. Přijeli jsme do jednoho malého penzionku v jižních Čechách. Paní majitelka nás zapsala a ukázala nám pokoj a místnost, kde budeme mít kola. Šli jsme si uklidit kola a zabydlet se na pokoji. V chodbě jsme potkali kluka a holku, vypadali stejně staří jako my a zřejmě měli i stejné plány na víkend. Oba vypadali celkem dobře a příjemně. Pozdravili a přivítali nás jako domácí. Že prý tu už byli dřív a okolí je super. A jestli chceme můžeme si dát společný oběd a oni nám poradí trasy a hlavně hospody, podél kterých se dá jet. Už se mi tu líbilo mnohem víc. Uložili jsme si věci, dali si sprchu a šli do jídelny na oběd. Sedli jsme si ke stolu a za chvíli už přišli David s Květou (jak se nám později představili) a přisedli si k nám. V klidu jsme si objednali, Vašek (přítel) vytáhl mapu a po krátkém (na můj vkus dlouhém až až) vtipkování o mé výkonnosti, jsme začali hledat vhodnou trasu na odpoledne, abych si oseděla zadek. Květa navrhla, že by se k nám přidali, aby se taky rozjezdili a zítra uvidíme. David s Květou jezdili s nadšením a jejich tachometry ukazovaly ukazovali neuvěřitelná čísla. Jak jsem se později dozvěděla, byli na kole všude ve světě, brali si je i na dovolenou kolem Chorvatska atd. Já si taky ráda vyjedu, ale z tohohle mě přecházel sluch.

Po obědě jsme si odpočinuli, konečně jsem se na chvíli natáhla v posteli, ale s Vaškem jsem si moc neodpočinula :-). Ale trocha laškování a sexu pro rozproudění krve v těle taky neuškodí. Sešli jsme se s Davidem a Květou, sedli na kola a vyrazili po „lehoučké“ trase. Samozřejmě jak pro koho, takže jsem se za chvíli ploužila poslední a toužebně očekávala první hospodu. Naštěstí přišla brzy, dali jsme si nanuka a pokračovali v cestě. Květa s Vaškem se zakecali a rozjeli se k dalšímu záchytnému bodu a David (chudák), že pojede se mnou. On v klidu vyprávěl zážitky z cest a já, už trochu rozjetá jsem jen poslouchala a šlapala do pedálů. Takhle jsme ujeli dalších pár kilometrů a já si vyžádala další krátkou přestávku. Slezli jsme z kol, posadili jsme se na klády, co byly složené u cesty a slunili jsme se. Povídali jsme si co kdo z nás dělá, co nás baví a takové ty tlachy. Za chvíli mě David pohladil po ruce, otevřela jsem oči a divila se, co se děje. Prý po mě lezla beruška. Usmála jsem se a chtěla ji vidět, ale prý už odletěla. Nasedli jsme zase na kolo a pokračovali v cestě. Za chvíli jsme dojeli naše dva závodníky, kteří se nám smáli, že to mohli vzít ještě jednou a byli by tu rychleji, ale mě tohle tempo vyhovovalo a David si taky nestěžoval. Do penzionu už jsme dojeli v pohodičce společně a u večeře jsme už kuli plány na zítřejší, už delší a náročnější trasu.

Druhý den jsme celkem brzy ráno vyrazili. Vašek s Květou, že pojedou napřed a prozkoumají terén a my je vždycky u hospody dojedeme. S tím jsme vyrazili na cestu. David zase povídal a komentoval vyhlídky a já si užívala výhledu a výletu. David si brzy zvykl na moje přestávky na pití a oddech. Myslím, že se mu to začínalo líbit, pomalu se osměloval. Občas mi odhrnul vlasy z čela, smetl „broučka“ z ruky, z nohy … Bylo mi s ním dobře. Tak proč si trochu nezaflirtovat. Po obědě v nádherné hospůdce jsme zase koukli do mapy a zjistili, že nás čeká velmi náročný a kopcovitý terén. Vašek a Květa byli hrozně natěšení a David mi navrhnul, že se dá jet zkratkou, sice toho moc neuvidíme, ale taky se nijak nezapotíme. Návrh mne velmi zaujal a po konstatování, že jsme srabíci, naše drahé polovičky odjeli do terénu, že se sejdeme doma. Děkovala jsem Davidovi a omlouvala se, že jestli chce, zvládnu stejnou trasu jako naši sportovci nebo může jet s nimi a já pojedu tou zkratkou, když mi ji popíše na mapě. Smál se a vysvětlil mi, že ročně najedou tolik kilometrů a sjedou tolik kopců, že si klidně počká na další. A jak prý vidím, Květa se jen tak nezalekne a příště mu to vynahradí. Navíc je se mnou rád, tak co. Začervenala jsem se, ale byla jsem ráda, že nemusím jet sama neznámou krajinou nebo šlapat do kopců.

Už cesta od hospody byla příjemná – byla z mírného kopečku. A cestou jsme dokonce zahlídli nějaké srny, které se pásly na kraji lesa. Pak přišel kopeček, ale pomalu jsem ho zdolala. David mě utěšoval, že za chviličku budeme u krásného rybníčka. A opravdu. Hned jsem ze sebe sundala věci na kolo a hrnula se osvěžit. Bylo tam krásné ticho a klid, voda byla teplá a David navrhnul, že sebou má ručník (na válení nebo utření), tak že se můžeme i vykoupat. Přeci jenom nejsem zvyklá na kolo, jsem spíše městský typ, tak jsem byla nadšená. Jen jsem měla problém, že se nemůžu vykoupat v prádle, protože pak bych v něm na kole nevydržela. David navrhnul, že se otočí, já vlezu do vody a pak tam vleze on. Tak hrozně jsem se na vodu těšila, že jsem svolila. David se šel kousek projít do lesa a já se zatím svlékla a vlezla do vody. Houkla jsem na něj a plavala dál od břehu. David za chvíli dorazil, svlékl se (já se nedívala) a taky vlezl do vody. Doplaval mně a plavali jsme k druhému břehu. Zůstali jsme stát na mělčině schovaní pod vodou a povídali si. Bylo vidět, že se na mi David nekouká pořád jen do očí a ty mu sjížděly na má prsa, svítící pod vodou. Nemám se za co stydět, tak proč by se nepodíval. Pohladil mne po ruce, že už poplaveme zpět, aby ti dva nebyli doma dřív než mi.

Plavali jsme si k šatům a David mne vyzval ať jdu první a osuším se, on až po mně. Otočil se a počkal až se osuším a vezmu si prádlo. Už v prádle jsem mu řekla, ať už jde taky z vody nebo se rozpustí a hodila mu ručník. Vylezl a pochválil mi prádlo, prý by pod cyklodresem něco takového nečekal a prý jestli si smí sáhnout. Byla jsem z toho celá mimo (výlet, voda …), že jsem mu to dovolila. Pohladil mi ramínka podprsenky a pomalu po nich sjížděl ke košíčkům. Druhou rukou si mě přitáhl k sobě, aby mi nebyla zima a přitulil mě k sobě. Hladil mě po zádech a ve vlasech a druhou rukou pomalu jezdil po podprsence. Sjel mi na zadeček a trochu mi ho masíroval. Dal mi pusu a já jsem jen stála a užívala si to. Pomalu mě položil na ručník, který ležel na zemi a začal mi líbat krk. Sjížděl jazykem až ke klíční kosti a já tála jako nanuk. Tohle místo je u mě spouštěč hříšných myšlenek. Začala jsem ho taky hladit po zádech a zadečku, který byl z kola nádherně vypracovaný. Hladila ho ve vlasech a pomalu mu sjížděla dopředu na břicho a níž. Klekl si přede mně, stáhnul mi kalhotky a jazykem mi začal olizovat jeskyňku. Nejdřív pomaličku zvenku, pak mi prstama roztáhnul závojíčky a jazykem zajel dovnitř. Cucal a lízal mi poštěváček a já se třásla rozkoší. Když skončil, vyměnili jsme si místo. On si sedl na ručník a já se sklonila k jeho penisu, který stál jako svíčka. Vzala jsem ho do pusy a pomalu a dlouze ho olizovala a sála. On mi přitom masíroval prsa, koukající z podprsenky a krajkou mi dráždil bradavky. Já jsem ho chytla za koule a jemně jsem mu je mačkala. Prstem jsem jezdila mezi penisem a zadečkem. Moc se mu to líbilo. Rukou jsem pomáhala puse a honila jsem jeho klacek. Moc dlouho to netrvalo a cítila jsem jemné záškuby a David říkal, že už bude, jestli ho má vyndat. Radši jo, nemám s polykáním moc zkušeností. Usmál se a vytáhl ho. Já jsem mu pak pomohla, aby se dodělal na trávu před námi. Políbili jsme se a smáli, že jsme vydali víc energie, než ti dva naši v těch kopcích. Oblékli jsme se a vydali se na cestu zpátky k penzionu.

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvezdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (Nehodnoceno)